De smaakvolle samensmelting van horeca Maastricht
Bij Brouwer Horeca Groep weten ze als geen ander dat tevreden medewerkers leiden tot blije gasten. Hun recept voor ultiem werkplezier? Een warme werkomgeving, een uitgebreid menu van doorgroeimogelijkheden, goudeerlijke communicatie en het vieren van successen. Samen.
Ruim twee decennia geleden legde Remco Brouwer de fundamenten voor wat nu Brouwer Horeca Groep is. Vanaf het prille 2000 opende hij de deuren van de geliefde Au Mouton Blanc. In 2015 volgde de lancering van Le Theatre en in 2019 vond de oprichting van Fitz Roy plaats. Nu, met een nieuw tijdperk in het vooruitzicht, nemen zijn zoon Maarten en dochter Femke langzamerhand het stokje over. Vol enthousiasme zetten ze de nalatenschap van hun vader voort; 3 top horecazaken in het hart van Maastricht. Aan ons de opdracht om deze drie unieke horecazaken te verenigen tot één sterke familie: Brouwer Horeca Groep.
Branding
Brouwer Horeca Groep
Om de identiteit van Brouwer Horeca Groep tot leven te laten komen, ontwierpen we een tijdloze huisstijl waarbij eenvoud met een chique knipoog centraal staat. Deze branding vormt de visuele ruggengraat van de groep en draagt bij aan een aantrekkelijke en consistente beleving. De moderne stijl is volledig doorgetrokken tot in de nieuw ontwikkelde website. Met een gebruiksvriendelijk ontwerp en doordachte navigatie dient de website als het centrale platform voor de #bhgfamily. Hier kunnen toekomstige horecatijgers en geïnteresseerden moeiteloos alle openstaande vacatures en functies van de drie horecazaken ontdekken én direct online solliciteren.
Door online interessante en aantrekkelijke content te delen, creëren we een online familie waarin successen worden gevierd en de warme werkomgeving tot uiting komt. De social media kanalen worden ingezet om de unieke sfeer van elk van de drie horecazaken uit te lichten, de persoonlijke verhalen van medewerkers te delen en de geschiedenis én nieuwtjes van de horecagroep te delen.
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Om de sfeer en gastvrijheid van Brouwer Horeca Groep vast te leggen, organiseerde ons content team een fotoshoot bij de 3 horecazaken. Waarin de werknemers én het werkplezier centraal staan. Het resultaat; beelden die optimaal bijdragen aan de visuele storytelling die de connectie met zowel medewerkers als gasten versterkt.
Extern winnen is intern beginnen
- Branding
- Social media beheer
- Website
- Fotoshoot