James Robinson x Hyrox Maastricht 2025:

Team samenstellingen bekend

We're part of

Kabelbaan Valkenburg

De leukste attractie heuvel van Zuid-Limburg.

Het park dat ooit is begonnen met een kabel- en rodelbaan, is uitgegroeid tot een heus paradijs voor jong en oud! Het attractiepark staat dan ook niet voor niets al jaren bekend als hét attractiepark van Valkenburg. Kies uit de tal van activiteiten of als je even wilt uitrusten van al het spektakel, geniet je van het uitzicht, over Valkenburg, onder het genot van een verfrissend drankje op het zonovergoten terras!

Marketing & Branding

Attractie park Kabelbaan Valkenburg

Dit attractiepark is in de loop der jaren onmisbaar geworden in de omgeving. Dagelijks struinen er toeristen vanuit het hele land op het park af om de hoogte in te gaan. Maar ook onder de grond kun je je laten verrassen. In de Wilhelminagroeve beleef je een onvergetelijke ervaring met diverse activiteiten, waaronder het spannende Lasergamen en het uitdagende Bounce Adventure, speciaal voor degenen die graag springen en stuiteren.

De beleving die je ervaart bij het binnentreden van dit unieke park, wil je ook online kunnen voelen. Dat is waar wij als branding- en marketingbureau in beeld komen. We ontwikkelden een nieuwe website, een social media advertising strategie én Google advertising. Dit alles zorgt voor meer naamsbekendheid!

De folders van Kabelbaan Valkenburg
Voorbeelden van diverse Social Media Advertenties voor Kabelbaan Valkenburg

8K

Huis-aan-huis folders

+

120K

Social weergaven

=

2K

Websitebezoekers

=

300+

Inschrijvingen

Online naar nieuwe hoogtes brengen

Middels SEA bereiken we de juiste doelgroep, op de juiste plaats op het juiste moment. Ook de social media kanalen van Attractiepark Kabelbaan Valkenburg zijn onder handen genomen. En niet zonder resultaat! Met een sterke social media strategie gevuld met prikkelende content, zullen jouw vingers over het scherm glijden zonder verder te scrollen. Maar natuurlijk willen we ook de toeristen bereiken die nog niét bekend zijn met het Attractiepark. Zo gezegd, zo gedaan. Dit doen we met behulp van Social Media Advertising! En dat is nog niet alles. Gedurende de winter wordt het park omgetoverd tot een heus Winter Wonderland. Dat vraagt om een bijpassende branding! Het populaire Winter Wonderland beschikt dan ook over een geheel eigen branding en website. Twee merkidentiteiten die elkaar aanvullen én versterken.