Gek van marketing. Gek van (speciaal)bier. Gek van whiskey. En… Gek. Jim is sinds medio 2022 mede-eigenaar van James Robinson. Waar hij de afgelopen 10 jaar zijn sporen heeft verdiend bij diverse marketingbureaus in Zuid-Limburg, startte bij eind 2020 voor zichzelf onder de naam ‘Bijdehand Marketing’.
Deze dubbelzinnige bedrijfsnaam typeert Jim. Hij vindt dat ondernemers marketingkennis en -expertise áltijd bij de hand moeten hebben. Daarnaast is hijzelf behoorlijk bijdehand en houdt wel van een dubbelzinnige opmerking.
Met zijn specialisme en jarenlange ervaring is Jim dé drijvende kracht achter alle online marketingactiviteiten voor onze klanten. Hij combineert een positieve instelling met een enorme dosis vakkennis en een oprechte passie voor het helpen groeien van ondernemers en bedrijven. Of het nu gaat om het verbeteren van online zichtbaarheid, het optimaliseren van campagnes, of het uitwerken van strategische plannen, Jim zorgt ervoor dat de doelen en wensen van onze klanten werkelijkheid worden. Onder zijn leiding worden bedrijven niet alleen beter zichtbaar, maar ook succesvoller dan ooit.