Gek van marketing. Gek van (speciaal)bier. Gek van whiskey. En… Gek. Jim is sinds medio 2022 mede-eigenaar van James Robinson. Waar hij de afgelopen 10 jaar zijn sporen heeft verdiend bij diverse marketingbureaus in Zuid-Limburg, startte bij eind 2020 voor zichzelf onder de naam ‘Bijdehand Marketing’.
Deze dubbelzinnige bedrijfsnaam typeert Jim. Hij vindt dat ondernemers marketingkennis en -expertise áltijd bij de hand moeten hebben. Daarnaast is hijzelf behoorlijk bijdehand en houdt wel van een dubbelzinnige opmerking.
Met zijn specialisme en ruime ervaring binnen de online marketing is Jim de missing-link binnen James Robinson-pre-2023. Zijn positieve instelling, gigantische bulk aan vakkennis en passie voor ‘het verder helpen van ondernemers en bedrijven’ zorgen ervoor dat Jim x James Robinson is perfect-match is gebleken.
Gek van marketing. Gek van (speciaal)bier. Gek van whiskey. En... Gek. Jim is sinds medio 2022 mede-eigenaar van James Robinson. Waar hij de afgelopen 10 jaar zijn sporen heeft verdiend bij diverse marketingbureaus in Zuid-Limburg, startte bij eind 2020 voor zichzelf onder de naam 'Bijdehand Marketing'.
Deze dubbelzinnige bedrijfsnaam typeert Jim. Hij vindt dat ondernemers marketingkennis en -expertise áltijd bij de hand moeten hebben. Daarnaast is hijzelf behoorlijk bijdehand en houdt wel van een dubbelzinnige opmerking.
Met zijn specialisme en ruime ervaring binnen de online marketing is Jim de missing-link binnen James Robinson-pre-2023. Zijn positieve instelling, gigantische bulk aan vakkennis en passie voor 'het verder helpen van ondernemers en bedrijven' zorgen ervoor dat Jim x James Robinson is perfect-match is gebleken.