Jim

Kikken

Gek van marketing. Gek van (speciaal)bier. Gek van whiskey. En… Gek. Jim is sinds medio 2022 mede-eigenaar van James Robinson. Waar hij de afgelopen 10 jaar zijn sporen heeft verdiend bij diverse marketingbureaus in Zuid-Limburg, startte bij eind 2020 voor zichzelf onder de naam ‘Bijdehand Marketing’.
Deze dubbelzinnige bedrijfsnaam typeert Jim. Hij vindt dat ondernemers marketingkennis en -expertise áltijd bij de hand moeten hebben. Daarnaast is hijzelf behoorlijk bijdehand en houdt wel van een dubbelzinnige opmerking.
Met zijn specialisme en jarenlange ervaring is Jim dé drijvende kracht achter alle online marketingactiviteiten voor onze klanten. Hij combineert een positieve instelling met een enorme dosis vakkennis en een oprechte passie voor het helpen groeien van ondernemers en bedrijven. Of het nu gaat om het verbeteren van online zichtbaarheid, het optimaliseren van campagnes, of het uitwerken van strategische plannen, Jim zorgt ervoor dat de doelen en wensen van onze klanten werkelijkheid worden. Onder zijn leiding worden bedrijven niet alleen beter zichtbaar, maar ook succesvoller dan ooit.

Bijnaam

Kikken

Opleiding

European Studies

/ Zuyd Hogeschool

(2012)

Specialismen

Marketing Management / Project Management / SEA

Signed at JR

2022 (Sinds 2020 Bijdehand Marketing)

E-mail

James Robinson

·

26 februari 2025

Let op: Phishing in omloop

Geen reden tot paniek, maar wél oplettendheid geboden. Wij hebben namenlijk vernomen dat er een phishingpoging in omloop is waarbij fraudeurs zich voordoen als James Robinson. Zij versturen valse e-mails met de melding dat ons rekeningnummer zou zijn gewijzigd en vragen om de betaalstatus te controleren.

News

·

1 minuten

Ontmoet mijn collega's

Ons team is jouw team.​

Stan

Doyen

Gino

Smits

Gabi

Coumans

Robin

Jacobs

Dion

Notermans

Jim

Kikken

Jim

Coumans

Lisa

van Straeten

Anouk

Lemans

Sophie

Souren

Jim Kikken

Partner

Bij JR sinds

2022 (Sinds 2020 Bijdehand Marketing)

Website

/

Jim

Jim Kikken

Gek van marketing. Gek van (speciaal)bier. Gek van whiskey. En… Gek. Jim is sinds medio 2022 mede-eigenaar van James Robinson. Waar hij de afgelopen 10 jaar zijn sporen heeft verdiend bij diverse marketingbureaus in Zuid-Limburg, startte bij eind 2020 voor zichzelf onder de naam ‘Bijdehand Marketing’.
Deze dubbelzinnige bedrijfsnaam typeert Jim. Hij vindt dat ondernemers marketingkennis en -expertise áltijd bij de hand moeten hebben. Daarnaast is hijzelf behoorlijk bijdehand en houdt wel van een dubbelzinnige opmerking.
Met zijn specialisme en jarenlange ervaring is Jim dé drijvende kracht achter alle online marketingactiviteiten voor onze klanten. Hij combineert een positieve instelling met een enorme dosis vakkennis en een oprechte passie voor het helpen groeien van ondernemers en bedrijven. Of het nu gaat om het verbeteren van online zichtbaarheid, het optimaliseren van campagnes, of het uitwerken van strategische plannen, Jim zorgt ervoor dat de doelen en wensen van onze klanten werkelijkheid worden. Onder zijn leiding worden bedrijven niet alleen beter zichtbaar, maar ook succesvoller dan ooit.

Voor wie is Jim Kikken interessant?

Mogelijkheden

Voordelen

Nadelen

Conclusie

Gemaakt door:

Jim Coumans

Laatste wijziging:

26 februari 2025