Jim

Kikken

Partner

Gek van marketing. Gek van (speciaal)bier. Gek van whiskey. En… Gek. Jim is sinds medio 2022 mede-eigenaar van James Robinson. Waar hij de afgelopen 10 jaar zijn sporen heeft verdiend bij diverse marketingbureaus in Zuid-Limburg, startte bij eind 2020 voor zichzelf onder de naam ‘Bijdehand Marketing’.

Deze dubbelzinnige bedrijfsnaam typeert Jim. Hij vindt dat ondernemers marketingkennis en -expertise áltijd bij de hand moeten hebben. Daarnaast is hijzelf behoorlijk bijdehand en houdt wel van een dubbelzinnige opmerking.

Met zijn specialisme en ruime ervaring binnen de online marketing is Jim de missing-link binnen James Robinson-pre-2023. Zijn positieve instelling, gigantische bulk aan vakkennis en passie voor ‘het verder helpen van ondernemers en bedrijven’ zorgen ervoor dat Jim x James Robinson is perfect-match is gebleken.

Specialismen

Marketing Mangement / Project Management / SEA

Signed at JR

2022 (Sinds 2020 Bijdehand Marketing)

E-mail

Jim Kikken Profielfoto HR

Mark-a-thing

Zelf aan de slag met social media door middel van een contentkalender!

Nice! Je staat op het punt om jouw bedrijf op de kaart te zetten via social media. Maar hoe pak je dit op de best mogelijke manier aan? Hoe zorg je ervoor dat je consistent en met kwaliteit blijft posten? En belangrijker nog, hoe draagt jouw content bij aan het behalen van jouw doelen? Ons contentteam neemt je mee in de wereld van social media management en deelt een paar handige tips met je!

Ontmoet mijn collega's

Ons team is jouw team.​

Robin

Jacobs

Concept Creator

Mandy

Kikken-Munnik

Operations Manager

Jim

Kikken

Partner

Stan

Doyen

Online Marketeer

Bianca

Biermans

Content Creator

Sara

Balic

Stagiaire Communicatie

Dion

Notermans

Stagiair Grafische Vormgeving

Gabi

Coumans

Junior Kunstenares

Anouk

Lemans

Marketing Manager

Gino

Smits

Lead Designer

Bel ons

Mail ons