Fortuna Sittard is blij om te melden dat beide partijen zich hebben gevonden in een langdurige verbintenis, waarin de samenwerking zal worden geïntensiveerd. Tot en met het seizoen 2021-2022 behoort James Robinson namelijk tot de strategische partners van de club en zal het zorg dragen voor de (digitale) uitstraling van de club.
Algemeen directeur Ivo Pfennings is uitermate tevreden over de samenwerking: “Met James Robinson hebben wij een geweldige partij aan ons gebonden die ons de komende drie jaar gaat ondersteunen bij het creëren van unieke en creatieve content. Voor ons een belangrijke slag in de verdere professionalisering van de club.”
Ook Jim Coumans, mede-eigenaar van James Robinson, is content met de samenwerking: “De ambities van Fortuna Sittard en James Robinson liggen dichterbij elkaar dan je zou vermoeden. We werken beiden aan onze toekomst. Door steeds verder te professionaliseren en de beste mensen aan ons te binden. Zo bouwen we aan een steeds groter wordende ‘supporterschare in de regio’. Wij zijn dan ook zeer blij dat we tot een verlenging van de samenwerking zijn gekomen en elkaar op deze manier kunnen versterken.”
De komende jaren staan er diverse mooie communicatie projecten op de agenda. Deze zomer start James Robinson onder andere met een nieuwe lay-out voor de website, waarmee de club zich in een mooi nieuw design kan presenteren. Fortuna Sittard kijkt dan ook uit naar de samenwerking en wil James Robinson bedanken voor het vertrouwen.
Bron: Fortuna Sittard