Marketing set-up
Krijgen we een ‘go’, dan is het zaak om ‘de achterkant’ goed neer te zetten, zodat we kunnen meten wat we doen én kunnen tracken wat we willen tracken. Alles gericht op het realiseren van optimale resultaten en inzichten.
Voorstel
Aan de slag met je Gameplan? Dat kun je zelf doen of met bestaande partners. Maar uiteraard staan we al voor je in de startblokken. We maken je graag een voorstel op maat om samen aan de slag te gaan en je doelen te bereiken.
Gameplan
Op basis van de strategische sessie werken we jouw Gameplan uit. Dit is een rapport met daarin onze onderbouwde adviezen over hoe je jouw doelen kunt bereiken d.m.v. marketing en branding.
Strategische sessie
In een strategische sessie leren we jou en jouw bedrijf goed kennen. Wat zijn je doelen en hoe kan (online) marketing bijdragen aan het behalen van deze doelen?
Marketing Intake
Mogen we een uurtje van je tijd? Om tot de kern van je behoeften te komen en elkaar te leren kennen, gaan we om tafel. Je tijd is uiteraard kostbaar. Een intake doen we daarom in een take.
Aanvraag
Website, huisstijl of online marketing. Of nu al precies weet wat je zoekt, of niet eens weet waar je moet beginnen. Wij maken ‘m concreet voor je. Zo komen we van ‘vaag’ tot ‘vraag’.
Oplevering
Eenmaal bij de finish, mag het resultaat er zijn! Nu is het tijd om dit te presenteren. We willen van dit moment gebruikmaken om te evalueren en leren.
Uitvoering
Wij zijn Uitvoerig in onze uitvoering. Daarin houden je waar nodig op de hoogte van de voortgang. Heb je onverhoopt toch vragen? Dan mag je ze uiteraard altijd stellen.
Planning
Voor we aan de slag gaan, stemmen we een planning af. Zo weten we niet alleen bij James Robinson waar we op welk moment mee bezig zijn, maar jij ook. Plan the work, work the plan.
Offerte
Je kunt elke euro maar één keer uitgegeven. Daarom maken we vooraf de kosten altijd inzichtelijk. Wijkt de opdracht af, dan geven we dat tijdig aan. Daarom geldt bij ons altijd offerte = factuur.