Carrière
"Werken bij James Robinson moet wat ons betreft voelen als werken in een speeltuin voor marketing en branding professionals. Plezier en creativiteit staan daarbij centraal. Zo willen we spelenderwijs richting Champions League niveau*."
*Juist, richting Champions League niveau. Hoewel we hier nog niet zijn doen we er alles aan onder het mom ‘een dag niet geleerd is een dag niet geleefd’, om ons team, ons bedrijf, onze opdrachtgevers en onze dienstverlening iedere dag een beetje beter te maken.
Waarden & Cultuur
Open, toegankelijk & benaderbaar
We hechten veel waarde aan een positieve en stimulerende werkomgeving. Onze cultuur is gebouwd op de fundamenten van openheid, toegankelijkheid en benaderbaarheid. Deze kernwaarden zijn verweven in alles wat we doen binnen James Robinson en vormen de basis van onze dagelijkse interacties en werkprocessen.
"Bij ons werken winnaars. Mensen die willen winnen voor onze opdrachtgevers, voor James Robinson én voor zichzelf."
Samenwerken
Op welke positie sta jij?
"Skills kun je aanleren, maar 'in ons team passen' niet. Het past of het past niet."
Onze dienstverlening
Gespecialiseerd &
breed georiënteerd.
Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals met een schat aan kennis en ervaring. We blijven voortdurend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in onze sector en passen deze inzichten toe om innovatieve en effectieve oplossingen te bieden. Naast onze in-house expertise beschikken we ook over een breed netwerk van externe samenwerkingspartners. Dit stelt ons in staat om flexibel en snel in te spelen op diverse vraagstukken en projecten.
"Wij geloven in jong talent. Meer dan 70% van onze medewerkers is ooit als stagiair bij James Robinson begonnen."
Voortdurend verbeteren
Leren is belangrijker dan factureren.
‘Hoe zou je het doen als het jouw eigen bedrijf was?’ We dagen onze medewerkers voortdurend uit om zichzelf deze vraag te stellen bij ieder project dat we voor onze opdrachtgevers mogen uitvoeren. Het gaat er niet om wat je ‘moet doen’ voor een opdracht, maar wat je ‘kunt doen’.
"Alles draait om relaties en de lange termijn. We zijn er dan ook ontzettend trots op dat sommige opdrachtgevers ons als meer dan 10 jaar als partner vertrouwen."
Klantrelatie
Transparant, bereikbaar & duidelijk
Eerlijkheid en transparantie vormen de kern van onze dienstverlening. We erkennen waar onze sterke punten liggen, maar ook waar we minder ervaring hebben. Door duidelijk te communiceren over onze capaciteiten en beperkingen, zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers altijd de best mogelijke resultaten behalen. Onze aanpak is gebaseerd op een open dialoog en wederzijds vertrouwen, zodat we samen kunnen werken aan oplossingen die echt het verschil maken.
If you can dream it.
You can do it.
🔥
Passion for the job
Onze mensen zijn gepassioneerd over hun werk en willen iedere dag weer het beste voor onze opdrachtgevers, voor James Robinson en voor zichzelf. Kom je enkel om ‘je uurtjes te maken’, dan ben je bij ons niet aan het juiste adres.
💪🏻
Work hard
‘Je werkt om te leven en leeft niet om te werken’. Dat klopt natuurlijk, maar werk is met 8 uur per dag wel een groot deel van jouw leven. Er is bij ons zeker tijd voor plezier en ontspanning, maar als er gewerkt moet worden, moet er gewerkt worden.
🎯
Focus beats multitasking
In de chaos die een marketingbureau met zich meebrengt, is het makkelijk om je focus te verliezen. Zéker als het druk is. Focus is echter essentieel om ieder project tot een ongekend succes te maken.
💎
Push it to full send
‘If it hurts you’re pushing on the right place’ en ‘Onder druk worden diamanten gemaakt’. We willen dat onze mensen zichzelf pushen om nèt dat beetje extra te kunnen leveren.
💡
It starts with an idea
Aan ‘Jaknikkers’ en ‘Meelopers’ hebben we niets. We willen dat onze mensen met nieuwe, creatieve en out-of-the-box ideeën, initiatieven en plannen komen.
📈
Bigger, better, bolder.
Soms is goed, goed genoeg. Maar 5-0 had ook 6-0 kunnen zijn. We willen onszelf continue verbeteren: Onze dienstverlenging, onze processen en de resultaten voor onze opdrachtgevers.
🫶🏻
We serve
Wij zijn een dienstverlenend bedrijf. Onze opdrachtgevers zien stuk voor stuk de meerwaarde van marketing & branding in, maar we moeten ons voortdurend blijven realiseren dat het onze core-business is en niet die van onze opdrachtgevers.
👊🏻
Persistence is existence
‘Geit neet besjteit neet’ is een bekende Limburgse uitdrukking met een duidelijke kern van waarheid. ‘Nee, niet álles kan’, maar we willen wel dat iedereen doorzet om het maximale eruit te halen. Doorgaan waar andere stoppen is wat een succesvol bureau haar bestaansrecht geeft.