Carrière

Mens.

Boven medewerker.

"Werken bij James Robinson moet voelen als werken in een speeltuin voor marketing en branding professionals. Plezier en creativiteit staan daarbij centraal. Zo willen we spelenderwijs richting Champions League niveau*."

* Daar zijn we overigens (nog) niet, maar onder het mom van 'een dag niet geleerd is een dag niet geleefd, doen we er alles aan om ons team, ons bedrijf, onze opdrachtgevers en onze dienstverlening iedere dag een beetje beter te maken.

Waarden & Cultuur

Open, toegankelijk & benaderbaar

-

Onze dienstverlening

Snel, gespecialiseerd & eerlijk

Ons team bestaat uit designers, developers, content creators en marketeers. Ontdek op welke positie jij het verschil kunt gaan maken.

Klantrelatie

Transparant, bereikbaar & duidelijk

Ons team bestaat uit designers, developers, content creators en marketeers. Ontdek op welke positie jij het verschil kunt gaan maken.

Passion for the job

Onze mensen zijn gepassioneerd over hun werk en willen iedere dag weer het beste voor onze opdrachtgevers, voor James Robinson en voor zichzelf. Kom je enkel om ‘je uurtjes te maken’, dan ben je bij ons niet aan het juiste adres.

Work hard

‘Je werkt om te leven en leeft niet om te werken’. Dat klopt natuurlijk, maar werk is met 8 uur per dag wel een groot deel van je. Er is bij ons zeker tijd voor plezier en ontspanning, maar als er gewerkt moet worden, moet er gewerkt worden.

Focus beats multitasking

In de chaos die een marketingbureau met zich meebrengt is het makkelijk om je focus te verliezen. Zeker als het druk is. Focus is echter essentieel om ieder project tot een ongekend succes te maken.

Push it to full send

‘If it hurts you’re pushing on the right place’ en ‘Onder druk worden diamanten gemaakt’. We willen dat onze mensen zichzelf pushen om nèt dat beetje extra te kunnen leveren.

It starts with an idea

Aan ‘Jaknikkers’ en ‘Meelopers’ hebben we niets. We willen dat onze mensen met nieuwe ideeën, initiatieven en plannen komen.

Bigger, better, bolder.

Soms is goed, goed genoeg. Maar 5-0 had ook 6-0 kunnen zijn. We willen onszelf continue verbeteren: Onze dienstverlenging, onze processen en de resultaten voor onze opdrachtgevers.

We serve

Wij zijn een dienstverlenend bedrijf. Onze odprachtgevers zien stuk voor stuk de meerwaarde van marketing & branding in, maar we moeten ons voortdurend blijven realiseren dat het onze core-business is en niet die van onze opdrachtgevers.

Persistence is existence

‘Geit neet besjteit neet’ is een bekende Limburgse uitdrukking met een duidelijke kern van waarheid. ‘Nee, niet álles kan’, maar we willen wel dat iedereen doorzet om het maximale eruit te halen. Doorgaan waar andere stoppen is wat een succesvol bureau haar bestaansrecht geeft.

Bel ons

Mail ons